Tänään tekee sitt mieli ruisleipää. Kauan meninkin, ennenkuin mulla leivänmussuttajalla heräs nämä "primitiiviset leivänhimot". Ei sillä, niinkuin aiemmin mainitisin niin karkkia tekee mieli joka päivä, useesti
Mutta saimpas kuulkaas voitettua kiusauksenki. Töissä meinaan tuli nenän eteen pätkiksiä, siinä ne lojui monta tuntia ja en syöny. Tytöt sai iltaruoan jälkeen ne herkkuina ja mun ei tarvinnu niitä syödä. Olin aika ylpee itestäni, ett pystyin tekemään itelleni palveluksen.
Jospa sitä raahautuis tuonne ompelunurkkaan, vois mielikin piristyä siellä kaiken kauniin keskellä tai ainaki kauniiden kankaiden .
Kommentit